Felanmälan

Fenix Fastighet AB

Felanmälan & kundtjänst via telefon eller webb


Personlig service mån-tor kl.9-12 via telefon:
08-208 208

Felanmälan dygnet runt (se knapp ovan) 


Behöver du avboka din felanmälan?
Glöm inte att avboka din felanmälan om felet inte kvarstår. I de fall du av någon anledning inte är anträffbar, och inte avbokat din service i god tid, kan du komma att debiteras för nerlagda kostnader för besöket.

Du som medlem i bostadsföreningen debiteras för sådana ärenden som är självförvållande/handhavandefel eller inte omfattas av garantin.

Föreningen förvaltas av Fenix Fastighet AB).

Behöver du komma i kontakt med Fenix Fastighet kan du skicka e-post till info@fenixab.se

Jour

Fenix jourtjänst

Kontaktas vid akuta fel.  I händelse av nödsituationer eller akuta ärenden, såsom situationer som utgör en fara för person eller fastighet under kvällar eller helger, är vi tillgängliga för att assistera dig via vår jourtjänst:

Tel: 08-208208

Bredband, tv och telefoni

Kontakta Tele2 om du har problem med bredband, tv eller telefoni. Tele 2 kundservice: 
 

El

Vattenfall
Tel: 020-82 58 58 (öppet dygnet runt)

Vatten

Sundbyberg Avfall & Vatten
Öppet: måndag-fredag 09.00-15.30 (lunchstängt 11.30-12.30)
Tel: 08-706 65 00 E-post: info@savab.se

Akut felanmälan efter ordinarie arbetstid 08-733 03 83

Hissar

Om dörrarna inte vill stänga rensa skräp/grus från spåren. Om felet består gör en felanmälan till Schindler Hiss och använd trappan.